Post by klisutninruri on Feb 3, 2022 20:13:10 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mr Autofire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mr Autofire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke utholdenheten ▞▞▞
▞▞▞ Mr Autofire 2022 version ▞▞▞
For et spill basert på autosikting, skulle du tro det ville ha bedre autosikting. Vil også ha en indikasjon på om jeg fortsatt kan hoppe eller ikke ettersom en del treff har blitt forårsaket av å tro at jeg har et ekstra hopp igjen når jeg ikke gjør det.
Utrolig morsomt spill som ville være et 5-stjerners spill enkelt. Det første problemet er tilfeldige etterslep og kontroller som ikke reagerer som bare oppstår en gang i blant, men som får meg til å kaste bort energi og dø. #2 er mangelen på balanse mellom våpen og oppgraderinger.
En morsom og utfordrende lek, stort sett. Spillet har en tendens til å lure deg til forskjellige tider. Bremse ned bevegelsen eller skyt på viktige tidspunkter for å hindre deg i å fullføre et nivå. Det har til og med automatisk fått karakteren min til å hoppe inn i innkommende ild, når jeg ikke har tommelen på hoppkontrollen, eller holder en skurk i live når livets bar er på null, for å avslutte et nivå før jeg kan drepe den siste skurken.
Interessant idé, dårlig gjennomføring. Du bør vurdere å bruke fysikkelement aktivt. Det var bokstavelig talt ingen. Designet ser også billig ut. Det er mange billige maler du kan kjøpe.
Så dette er et veldig solid spill, noen ganger, men definitivt spillbart. Utviklerne blir veldig grådige selv om jeg pleide å kjøpe kamppasset.. nå har de økt prisene til 12 dollar for den billigste!? Gi i det minste en måte å kjøpe kamppasset gjennom å spille spillet som med edelstener. Med så mange tillegg som de presser prisen på varer er absurd. De fleste spill er enten eller høye priser eller høye tillegg. Dette er både... edit: fortsatt grådig presser for mange høye kampanjer.
Redigerer dette - Jammen dette spillet er så bra. Hvis du spiller smart, er det ikke et p2w-spill. Jeg kom til verdens 4 etter å ha spilt noen sett med 4-5 spill. Mindre enn 6 sett. Hvis du fullfører en verden, spill den verden et par ganger til, oppgrader og deretter mer til den neste. Selv om jeg er på 4. kjører jeg den tredje om og om igjen, og nå er den tredje verdenen som i utgangspunktet var vanskelig, lett. Skal prøve den fjerde verden igjen, for jeg er sterkere nå. Det er slik det fungerer. Ytterligere informasjon - I verden 7 - er det mer p2w nå.
Trenger enklere veiledninger for å samle energi. Jeg blir lei av å bruke $5 og bare motta 2 frickin-forsøk. Vennligst fiks så det blir enklere.
Super moro. Perfekt balanse i utfordringer, underholdning, mål, belønninger, utjevning, oppnå mer kraft som er evig og kortsiktig, pluss flotte alternativer for statøkninger eller spesielle boosts og krefter. Det er flott som det er og har fortsatt potensiale. Og du trenger ikke å kjøpe for å føle at du utmerker deg. Jeg liker også de forenklede, brukervennlige kontrollene, som kan håndteres i alle aldre. Elsker det.
Ganske bra. Ikke for mange annonser for et gratis spill. Færre ville vært fint, men alt i alt nyter spillet.
Liker det
Spillet er den morsomme delen. Å komme til spillingen er en kamp. Krasj på hovedskjermen. Krasj ved åpning av butikk. Krasj når du åpner arrangementer. Crash når du skifter nivå. Krasj når du starter en løpetur. Dessuten skulle jeg ha fått 6 nøkler fra forrige sesong, men bare fått 2. Oppgraderings- og fordelssystemene må også omarbeides. Det er et par gode oppgraderinger/fordeler, men alt annet har liten eller ingen effekt. Hvorfor i helvete skulle jeg bry meg om 25 HK til når jeg blir rammet for over 1000 skader?
Veldig gøy, men jeg tror at verden er avlyttet eller noe. Jeg har vært på verdens 7 en stund, og jeg har vært tålmodig med å oppgradere våpnene mine, helten osv. Etter hvert som jeg skrider frem blir det vanskeligere (som det burde), men det er som om jeg ikke har lykkes med å stable gode fordeler i denne verden. Siden slaget har jeg gått verdener tilbake for å få drap for å fullføre oppgaver, og jeg la merke til at jeg stabler nesten alle våpenfordelene (multishot, dble/trpl barrel, piercing shot), men har uflaks i verden. Kanskje det er en del av utfordringen. Idk
Spill er morsomt i starten, bare for senere å innse at spillets vanskelighetsgrad har økt astronomisk, og den eneste måten å prøve å fullføre er å fortsette å bruke penger for å fullføre nivåer. Selv etter app-kjøp på 10$ har jeg utrolig vanskelig for å gå videre til neste trinn. Jeg vil anbefale alle å holde seg unna spill som er laget for å målbevisst manipulere brukeren til å bruke 100-vis av dollar for å fullføre et spill bygget av pengehungrige utviklere. 10$ er ikke nok til å fullføre spillet.
Det må være en seriøs oppgradering for nivåene. Noen er nesten umulige å fullføre. Det er morsomt når du fullfører et nytt nivå/rom og deretter flytter til neste, det er som om spillet husker hvor godt du spiller og blir verre. Eller et nivå jeg startet med å bli drept... wth. For øyeblikket er det et ledertavle på gang som er umulig å slå det 6. nivået. Dette burde fortelle deg noe. Fiks kodingen din, ellers hacker jeg den jævla greia selv.
Dette pleide å være favorittspillet mitt frem til utgivelsen av kamppass sesong 14 i dag. Gammel pris var 7,99 de hevet den til 11,99 OG nå er det et "super" kamppass til 29,99! Dere er for grådige. Jeg kjøpte kamppass i 5 sesonger, og nå har du mistet en kunde. Tenk på den....
Super moro. Minner meg om Jetpack Joyride, men bedre. Energisystem er en dårlig designbeslutning. Får deg til å slutte å spille etter 4 kamper. Gjør det som Jetpack Joyride, og dette kan bli en megahit. Oppdatering: endrer vurderingen min til 5 stjerner. Etter å ha betalt $8 for det månedlige kamppasset, innså jeg at det var absolutt verdt $. Det gir meg en grunn til å logge på og ha det gøy hver dag med å jobbe mot mål. Belønningene er rettferdige, men spillet handler ikke om belønningene. Det er et morsomt og utfordrende skytespill.
Spillet fryser og starter på nytt etter eller under annonser. Jeg vurderer å slette hvis dette vedvarer. Var et spill jeg holdt rundt og alltid lagt til på nye telefoner
Spillet er veldig morsomt, jeg kom til den tredje verden uten problemer, men det er også det lengste jeg gikk fordi verdens tre nivåer har BØLGER i seg, umulig store bølger og det blir umulig å unngå noe fordi det er bare så mange kuler, tone ned spillet, seriøst det var latterlig.
Buggy, grindy, annonsefylt, betalingsmur. Produsentene bryr seg ikke om å ha et godt spill. De bryr seg om hva de kan kaste på sin lille fanbase for å suge pengene ut av dem.
Jeg har lest noen av anmeldelsene fra andre spillere, og jeg har ærlig talt ingen problemer med dette spillet i det hele tatt, så jeg antar at det avhenger av hvem som spiller det og veldig raskt om energien går tom, jeg har ikke noe imot at fordi når det gjør jeg ser det som spillet som får meg til å ta en pause fra det, så erfaringen min med dette spillet har ikke vært annet enn fantastisk. Helt sidenotat til utvikleren tusen takk for at du ikke la ut for mange annonser
Den nye nivå 8-oppdateringen er bokstavelig talt umulig. Skalaen der du har økt vanskelighetsgraden er latterlig, hvis nivå 2 til 7 representerer vanskelighetsnivåene deres, er nivå 8 på omtrent 50. Det er i utgangspunktet uspillbart.
Spillet er bra, kontrollene er fine, men jeg liker ikke det faktum at du starter tilbake til 1 hvert spill med å miste alle oppgraderinger. I tillegg starter den ikke bare på nytt fra null, men du bruker også strøm til å spille nivå med en opplading over tid. Det er greit, men ikke det faktum at vi starter hver kamp på nytt. Jeg ser for meg at dette vil vare i hele 20 minutter og deretter gjort med det
Oppdatering som får meg til å vente i 4 timer suger, helt dumt. Jeg liker ideen om nivåer for det endeløse tårnet, men denne 4 timers nedkjølingen er en spøk, stopper flyten av spilling. Endre det tilbake.
Jeg elsker sjefsnivåene r så hardt og morsomt, jeg elsker hvordan det skytes for seg selv og elsker jetpack, og trippelhopp.
Første spill i sitt slag som jeg har prøvd. Ekstremt utfordrende, men utholdenhet lønner seg hvis du vil komme deg til tårnet. Ikke et p2w-spill i det hele tatt, og selv om det er alternativet, er pakkene veldig billige. Jeg hadde nettopp slått junk planet og nådde tårnet da de nye oppdateringene og karakterene ble sluppet, noe som gjorde det enda mer interessant, ettersom jeg satte meg opp til å tro at jeg ville begynne å bli lei av spillet. Mitt eneste forslag ville være å forkorte oppdateringstiden for energi.
Det er et morsomt konsept, men noen av sjefene er ALT for vanskelige alt jeg vil si er at det er urettferdig
Selve spillet er kjempebra. Mange nyere implikasjoner har gjort det bedre å spille. Selv om kjøpene i appen er vanvittige. Jeg var så spent da de ga ut et sesongkort, så jeg kjøpte det. Hele ideen er ganske kul, selv om det er ekstremt skuffende hvordan du må bruke så mye penger på ett sesongkort bare for at du ikke skal ha neste sesongkort. Når penger er den største delen av et spill, trekker det spillere vekk, og personlig føles det bare som bortkastet med det.
Artig spill. Det er utfordrende til tider. Ville gi 5 stjerner, men jeg personlig misliker spill som bruker energi. Bare la meg spille spillet uten å måtte begrense meg.
Virkelig flott spill. Arrangementene dine må være nøyaktige som det står at enkelt det skal være enkelt ikke veldig vanskelig. Men ellers liker jeg spillet
BH-søl
Jeg synes dette er en veldig morsom måte å la tiden gå mens jeg venter på lunsj. Jeg liker virkelig når jeg får massevis av kuleoppgraderinger. Men med energi-tingen, kan en fin liten ting være hvis du ikke kan slå verdens første run, hvis du fortsatt har energi, kan du enten gjenoppta den runden til prisen av 5 energi med halv helse og kanskje en oppgradering tatt av du velger, eller bare start kjøringen på nytt med den eneste kostnaden som er startkostnaden
Last ned bra
Utrolig spill Det kan ha et enormt potensiale, men min eneste klage er at du trenger å øke våpenslippet. Jeg har tre våpen. Og spillet er ganske likt archero, men det er annerledes og bedre. Så øk våpenslippet og legg til et salgsalternativ til oppgraderingssystemet, og jeg vil gjøre det til 5 stjerner